title

luahan hati :'|

hai . kali tok maok meluah apa nak ada dalam hati aku kinek tok . macam macam jak rasa ku kinek tok eh . okay first pasal tengah hari tadik . aku rasa tok kali ke-2 aku nangis pasal benda yang sama sl fmly . hm . dah 2 bulan dah aku sabar nd stay strong . tapi haritok aku sik dapat . ntah lemah jak rasa aku haritok aku pun sik tauk apahal aku sik kuat gik ritok yer yer :') aek mata nang sik enti lah nangis tengah hari tadik . sampai lah mata aku sakit baru aku maok berhenti . ya pun mala jak aek mata ngalir mun aku teringat pasal tengah hari tadik . hm . tapi kinek aku dh pdh aku jaga mata aku aku sikmok mata aku makin sakit lagik . hm tapi yalah okay mata aku dah semakin okay alhamdulillah .
Fuck Yeah Kawaii Japan
hm pasal malam tok . aku sik tauk lah apahal aku mok meluah pasal tok haritok . actually aku berharap gilak maok otp dgn Dd . tapi yalah tek sik jadi orang dah tdo gne nak polah . hm . bharap gilak aku tadik :'( see gugok dah aek mata aku cta sal tok . sikpa lah janji aku luah apa yg aku rasa . sebenarnya aku selalu jak tunggu cuti ujong mggu . malam Jumaat nd malam Sabtu ya . sebab aku maok calling ngn gerek . aku sik tauk lah berapa lamak dah aku ngn Dd sik calling . tapi aku rasa nang lamak lalu dah sikda calling . haritok aku ada ajak Dd calling . tapi nya mdh mun nya sik ngantok mekduak calling . finally , mekduak sikda calling malam tok . sikpa apa boleh buat dah nya ngantok kan .aku rindu Dd gegilak siktauk ku gne nak mdh aku rindu nya eh haha --' tapi seriously lepas tok ku sikmok bharap gilak mun mok calling . hm tapi ingin glak asa ku tek  . ya ja kbye :"( # k lagu jiwang blog aku . Rindu Setengah Mati :(