title

sayang kau c:

hello ouh readers ;) again nd again i want talk about love . idk why I like to talk about my love story . okay who cares ? idc ! c: pembaca blog aku sekalian , korg dah tahuu kan siapa Abdul Jazmi-Dee b. Jasmi ? dia tuu kekasih hati wani lah ;) okay now wani dah 2 bulan lebih bersama dengan dia . alhamdulillah hbungan mekduak maseh kekal sampe kinek walaupun banyak dugaan nok datang . haha :) gne-2 dugaan ya dtg , sabar ya mesti ada nd jgn buat decision trburu-2 . kan ? hee . slama dh mula 2 bulan riya , wani sikda klae pun dgn Dd . mena wani mdh tapi mungkin ada lah nok polah jeles sakit hati ya mesti ada . tapi , di abaikan sebab sikmaok klae dgn Dd . seriously wani jerak lalu lalu maok klae ngn Dd pasal hal remeh temeh . benda kecik tapi di besa kan . seriously wani jerak :/ thats why wani abaikan mun ada perasaan jeles , sakit hati or apa-2 masalah nok kecik . ya , memang adat org bgrk pun sakit hati apa smua ya . hee tapi apa salahnya mun kta elakkan aite ? yerr ;) em wani kinek tok ng happy dengan  Dd . I really do love him . everyday fall in love w him . idk what special about him . but , wani suka lalu mun bgurau dgn Dd . tetak sama-sama , guro sama-sama . hihi :3 apalagik mun bguro time bjumpa . sumpah rasa bahagia mn gya ;) one more , seriously i love his smile . he look handsome nd sweet for me. haha ;) nd ada gik , wani suka tengok Dd jaga baby . i mean Mia . mun Dd g rumah wani kan , mesti ada jak nya main dgn Mia . and that time wani tengok nya senyum . heee . Dd kdg-2 nya org nok caring tapi bila nya dah busy dgn activity nya , ng kdg-2 jak la ada sikap caring ya . hihi tapi itu tidak jadi masalah . " sayang , jangan kau tinggalkan aku :P aku tak ingin kehilanganmu . ya , mungkin terlalu awal bg aku takut kehilangan kau . ya aku ada sebab . sebab aku trlanjo terlalu sayang dengan kau ;) kau org pertama nok polah aku happy dalam bgrk dalam jarak yg dekat . yes ada org nok penah polah aku happy tapi ya long distance relationship but I already not love him . .yes , its hard to forget someone that  I really love before. but now , my heart says i just loving you Ddiey . i meant it . hari demi hari ati aku nang makin sayang kat kau diey ;) Dd , do you feel what I feel to you sayang ? i hope so :') fyi , everyday I call your name diey . i write your name in the paper or my books . hihi . its funny aite ? --' nd sometimes i talk about you w my bestie if i miss you . bipp , im always miss you Dd . heee .diey , thankyou fr everything . im really happy . thankyousomuch ;) i heart you A J D ! I LOVE YOU SO MUCH !  the end :)(: